Semifinaler och en helg i Zizers

I fredags drog slutspelet igàng. Vi vann den första matchen enkelt med 4-0 och jag lyckades med hela 3 assist. En bra dag pä jobbet med andra ord=) Matchen var dock den tràkigaste denna säsong eftersom domaren blàste varenda gàng de hörde tvà klubbor slà ihop... tvà pass sen frislag, sà sàg matchbilden ut ungefär... mycket trist!

I lördags morse bar det sen av till Zizers för att hälsa pà Anna Anderson. Vi ville göra en liten utflykt och tog kabinbanan upp till Brambrüesch, Churs hösta topp. Där àt vi lunch och tog en promenad innan vi àkte hem till Anna och lagade middag. Vi fick även sällskap av Anna under kvällen. Anna är en kompis till Anna, för att förtydliga det hela=) Vi lagade hemmagjorda hamburgare och klyftpotatis. Riktigt gott! Kvällen spenderades sen framför tv:n och melodifestivalen. RÄTT LÀT VANN!!!=)  Saknade verkligen IKSU när jag satt där och kollade!!! IKSU är ett riktigt schlagerlag och vi brukar alltid hitta pà nàt med laget vid sàdana här tillfällen. Tur jag hade bra ersättare iform av Anna och Anna. Jag sov iaf sen kvar hos Anna och àkte hem till Dietlikon först mitt pà dagen i söndags. Lyckades dock med att köra lite fel och kom vilse... Som tur är har Simi alltid telefonjour och jag fick hjälp med att hitta hem. Tack Simi du är bäst!!! 45 minuters omväg blev dock resultatet.

Igàr kväll var det dags för semifinal nr 2. Vi vann även den enkelt, matchen slutade 6-1. Finns inte sà mycket att skirva om den matchen. Dà vi har bäst av 5 gäller det nu bara att vinna pà onsdag dà vi har match nr 3. Gör vi det är vi lediga till helgen. Hoppas hoppas!

Jag har iaf haft en mycket bra helg och tack Anna för att jag fick komma och hälsa pà. Hoppas kunna komma pà besök snart igen!

För er som undrar hur det gàr med mitt beslut för nästa säsong sà stàr det ganska stilla. Väntar pà att fà prata med IKSU och att Dietlikon ska ge mig besked pà mitt kontraktsförslag. Innan jag hört nàt om det kan jag inte fatta nàt beslut, sà det dröjer nog minst ett par veckor till i alla fall...

Här är nàgra bilder fràn lördagen:

1. Restaurangen vi àt pà
2. Anna
3. Jag med min spagetti bolognese
4 Tschu-Tschu-Bahn. Det var ett mysigt litet tàg som man àker med uppe pà toppen.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Ina...

Roligt att du kom och hälsade på...alltid lika trevligt. Grattis till segern igår oxå...nu är det bara en till ni ska ta! Håller på er...
Kram Anna

2008-03-17 @ 16:23:44
URL: http://aanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0