Semifinal 3

Idag kan vi bli klara för final. Vi möter Zug ikväll kl 20.00, vinner vi dà är semifinalserien färdig. Jag hoppas verkligen att det blir sà! Om vi vinner fàr vi nämligen en ledig helg. Ev följer jag isf med en lagkompis till hennes föräldrarhem över helgen. Det ligger nere i Tessin i södra Schweiz. Det ska tydligen vara jätte vackert där! Det är dessutom betydligt varmare och mer sol. Tror det blir sà att jag far dit, skulle vara riktigt trevligt. Det är dessutom kanon att det blir mer än bara en dagstur, dà hinner jag se lite mer=) Pà màndag är vi dessutom bjudna till Mirca Andereggs föräldrar i Chur pà mat. Självklart har vi även tackat ja till det sà blir det Tessin blir det till att àka direkt till Chur därifràn pà màndag morgon. Kan bli en riktigt bra helg det här! Allt hänger dock pà oss hur det blir. Det är sà stor skillnad pà oss och Zug sà det är bara vàr egen inställning som kan förstöra för oss. Vi màste helt enkelt gà in med rätt inställning!

I den andra semifinalen är det betydligt jämnare. Chur vann första matchen efter att Red Ants lyckats göra ett självmàl i förlägningen. Andra matchen vann Red Ants med 3-0, sà där stàr det 1-1 i matcher. Ska bli intressant att se vilket lag som drar det längsta stràet.

Schönen Tag!
Tschüss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till vännen! Jag håller tummarna! Kram!

2008-03-19 @ 11:33:00
Postat av: Mattan

Lycka till ikväll! Låter som en bra påsk-helg, själv ska jag jobba både fredag kväll och lördag morgon. Har ni tid över på måndagen å vill titta förbi är de bara att ni hör av er! Måste också säga att de va inget självmål i förlängningen, vi gjorde sista under ord. matchtid. Rätt ska vara rätt! :)Skulle tro det gå till 5 matcher i vår semiserie! Vi hörs! Kram så länge, till Karin också såklart!

2008-03-19 @ 12:02:26
Postat av: Elin

Lycka till ikväll! Jag håller en tumme!
Tyckte det var en bra plan angående valborg, ska kolla upp det!

PUSS

2008-03-19 @ 15:48:40
Postat av: Simon

Lyckospark!

2008-03-19 @ 20:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0