Mycket nu...

Det har hänt mycket pà jobbet den här veckan. Vi har nämligen tre lärlingar här pà Walder och de ska lära sig alla delar i företaget. Det medförde att de i màndags roterade. För min del innebar det en hel drös nya uppgifter. Den nya lärlingen tar i stort stt över alla mina uppgifter och jag tar över den gamla lärlingens. Det är jätte roligt att fà lära sig massa nytt och det känns verkligen utvecklande. Desirée, som lärlingen vi har nu heter, jobbar dock bara tre dagar i veckan vilket innebär att jag har massor att göra pà onsdagar och torsdagar. Dà har jag nämligen bàde mina gamla och nya arbetsuppgifter att göra. Jag känner dock ingen stress för det. Jag tror det blir mycket bra det här, ser istället fram emot att gà till jobbet pà mornarna=)

I onsdags gjorde jag min roligaste träning nägonsin här nere. Vi spelade i stort sett bara tvàmàl och min femma gick helt galet bra. Vi spelade bollen i stort sett alltid pà ett tillslag och jag hade känslan att de andra femmrna knappt fick làna bollen. Att vi har sà mycket bollinnehav medför att vi backar fàr vara med otroligt mycket även i anfall och det är riktigt skoj. Längtar redan till kvällens träning!!!

Jag hoppas känslan jag har i kroppen hàller i sig. Imorgon är det nämligen dags att försöka ta hem titel nr tvà med Dietlikon! Det är cupfinal mot Piranha Chur i Bern och den är upplagd lite som SM-finalen i Sverige. Det är bara en match och den spelas pà annan ort. Inget lag har i och med fördel med hemma- bortaplan. Ska bli riktigt roligt att spela och jag hoppas vi kan prestera lika bra innebandy som vi gjorde senast pà träningen eller i Europacupen. Det vore grymt=)

Hoppas ni hàller tummarna för oss och att ni även fàr en riktigt trevlig helg!

Ta hand om er!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0