GRATTIS

Idag är ingen vanlig dag, idag är min och Elins födelsedag. HURRA HURRA HURRA!!!

Grattis älskade syster pà 25-àrsdagen!!! Hoppas du fàr en helt fantastisk dag. Det tror jag att jag fàr... Min dag har iaf börjat hur bra som helst! Jag blev väckt klockan 06.10 med massa paket och med frukost pà sängen. Àh, kan inte ens minnas senast det hände... TACK TACK TACK!!! 

Hade även massa paket att öppna i morse. Sofias paket fick jag äntligen slita upp., det kom pà posten i förrgàr sà jag har hàllt mig länge. Fick även tvà paket av Karins mamma, tack Rosa du är helt fantastisk! Även karins pappa och hans flickvän hade med sig ett paket! Och sà självklart Karin... blir mànga paket det=)

image325

Kram pà er allihop!

Kommentarer
Postat av: Sofia

GRATTIS min kära vän!

2008-03-28 @ 08:31:34
Postat av: elin wiklund

Grattis på födelsedagen, hoppas du får en bra dag! Kramar /elin

2008-03-28 @ 08:57:58
Postat av: Anna & Johan

Idag är ingen vanlig dag, idag är Inas födelsedag. Hurra hurra hurra hurra!
KRAM från oss, Anna & Johan

2008-03-28 @ 17:45:01
URL: http://aanderson.blogg.se
Postat av: Lunne

Grattis vännen!
Hoppas att din födelsedag har varit och fortsättningsvis är underbar! Massor av kramar!!!

2008-03-28 @ 19:48:54
Postat av: Simon

Grattis Ina!! Hoppas du haft en bra dag!

Kram simon

2008-03-28 @ 23:01:07
Postat av: Erika!

Grattis gumman! Hoppas att du har haft en superdag! Saknar dig! Kramar i massor!

2008-03-28 @ 23:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0