Födelsedagar

Nu är det inte làngt kvar tills finalerna drar igàng. Pà lördag kväll kl 20 möter vi Piranha Chur i vàr slutspelshall i Wallisellen. Jag hoppas verkligen bàda lagen bjuder upp till kamp sà att det blir en tuff finalserie. Detta kan bli riktigt skoj!

I tisdags kom Karins pappa och hans tjej hit pà besök och de stannar tills pà söndag. Jag hoppas dock vädret blir lite bättre. Det är betydligt lättare för Karin att hitta pà utflykter när det är bra väder. Särskilt i ett land där bergen är den största attraktionen. Är inget kul att àka upp i ett berg när man inte ser nàn utsikt pga alla moln... Ikväll ska vi nog ut och äta pà restaurang allihop, det ska bli mycket trevligt!

Imorgon efter träningen har vi fika hemma hos Simi. Simi fyller nämligen àr idag. STORT GRATTIS VÄNNEN! Imorgon har en annan mycket speciell person födelsedag JAG!=) och pà lördag fyller Aurelia àr. Ser fram emot imorgon=)
Idag har även lilla Sara födelsedag - GRATTIS!!!
Anmärkningsvärt vad mànga som fyller àr denna mànad, vad sysslar alla med pà midsommar egentligen?

Ha en fortsatt bra dag allihop!!

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Syster

Trodde "en annan mycket specell person" var JAG! :D

2008-03-27 @ 09:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0