FINAL

Pàskhelgen är ledig!

Gàrdagens match gick trots det inte riktigt som planerat. Efter första perioden ledde vi med hela 4-0 och sen vet jag inte riktigt vad som hände. Jag har ju nämnt tidigare att det bara handlar om vàr egen inställning i denna matchserien. Vi vinner om vi spelar som vi borde...  Vi lyckades dock tappa vàran 4-0 ledning och i mitten av tredje perioden stod det 5-5. Vi lyckades dock ta oss i kragen och vann tillslut matchen med 8-5. Tror vi gjorde hälften av vàra màl i powerplay, vi är ruggigt effektiva just nu=) Sätt till hela matchen gjorde jag en bra match. Lite slarvig i första perioden men riktigt bra i tredje. Tror jag tog bollen av Zugs forwards varje gàng jag fick chansen. En riktigt skön känsla=) Poängmässigt gick det ocksà riktigt bra, 1+3 blev gàrdagens facit. Hopp Ina hopp=)

Trots att jag är ledig över pàsk hoppar jag nog att àka till Tessin. Laura ska hälsa pà sin familj och jag tror jag skulle känna mig lite lätt bortkommen om jag är där själv. Hade varit lite lättare om Karin ocksà var med, dà hade vi kunnat umgàs med varandra och ge oss ut pà massa utflykter. Tror jag sparar Tessin ett litet tag, det finns ju kvar. Tror jag ska storstäda lägenheten i helgen istället. Det behövs...

Ikväll ska vi ev fara till Chur och kolla pà den tredje semin mellan Piranha Chur och Red Ants Rychenberg. Kan bli en mycket intressant match. Imorgon ska jag sen försöka sova ut för en gàngs skull. Känner jag dock mig själv rätt vaknar jag väl kring 7.30 första gàngen och kliver upp runt 9 snàret...

Vill passa pà att önska er alla en riktigt trevlig pàskhelg!



Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Sofia

GRATTIS! Ha en underbar påskhelg och håll tummarna för oss imorgon, då kan vi ju bli klara för semifinal! Kram!

2008-03-20 @ 08:52:25
Postat av: Anonym

var ni på matchen igår? bra drag på läktarna iallafall, såg er inte....grattis till finalplatsen, må bästa lag vinna :-)

2008-03-21 @ 11:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0