Cupsegrare!!!

VI VANN=) (och fick en supersnygg medalj=))

I lördags spelade vi som jag nämnde i tidigare inlägg cupfinal mot Chur. Det blev en riktigt tuff match som efter ordinarie matchtid slutade 4-4. Det blev 5 min förlängning och även straffar. Chur började och när de lagt sig fjärde straff och inte lyckats överlista Laura en enda gàng samtidigt som vi lyckats sätta tvà av vàra straffar var det avgjort! Jag skulle egentligen lägga straff nr 5 och är glad att jag slapp. Jag är egentligen ingen straffskytt, vàr tränare har bara inte insett det än=) Hade vi dock varit tvungna att lägga fem straffar hade jag självklart gjort det. Det är tränaren som bestämmer och väljer han mig sà anser han ju alltsà att jag trots allt är bättre än andra pà det. Jag ser det bara som en chans att lyckas=)

Här ser ni lite bilder fràn lördagen

I omklädningsrummet innan matchen


Innan vi fick vàra medaljer


Glada tjejer och en supersnygg medalj=)



Omklädningsrummet direkt efter segern. Spana in bild nr 4, oups=)


I bussen pà väg hem

Nu är jag riktigt sugen pà att ta en trippel. Nu börjar laddningen för det. Pà fredag har vi första semin,  sà NU JÄVLAR!


Kommentarer
Postat av: Helmi

Hej Prima!
Vilka underbara bilder! Vi har det bra :)
Tack för att du finns i mitt liv!!!

Många kramar

2008-03-10 @ 12:34:34
URL: http://karinhjelm.blogg.se
Postat av: Anna & Johan

Grattis.... shit, måste varit spännande. Kollade nätet... Tjohoooo...GULD!
Hoppas att allt är bra med dig och lycka till i slutspelet. Vi håller på er!
KRAM från oss.

2008-03-10 @ 19:48:52
URL: http://aanderson.blogg.se
Postat av: Simon

Andra titeln säkrad alltså, grattis!! Nu väntar jag bara på det hattrick du lovat mig... :P!

2008-03-11 @ 13:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0