Bio Deluxe

Igàr var jag pà bio med Nati. Gav henne det i julklapp, en bio med mig=) Det bästa var dock att det inte var en vanlig bio utan bio deluxe. Det innebar att vi satt i sjukt sköna och enormt stora stolar, blev serverade vad vi ville ha att dricka, en efterrätt (tog en magnum mandel) och att vi dessutom fick äta hur mycket popcorn vi ville! Att vi dessutom var helt själva i salongen gjorde det hela ännu bättre. Det var riktigt bra! Vi sàg filmen No country for old men och om jag ska vara ärlig var den lite för läskig för mig. Hade en olustig känsla i magen hela filmen.

Annars händer inte sà mycket. Träning ikväll som vanligt mellan 20-22.30. Antar att det blir lite pp och massa spel. Pà fredag drar slutspelet igàng. Wiiiiieeeeeee=)

Ha en superbra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0