Semifinal

Tyvärr kan jag inte sitta framför tv:n ikväll och följa kvällens final mellan Turkiet och Tyskland. Jag hoppas dock att Turkiet vinner, skulle vara lite roligt! Jag tror dock att Tyskland blir det lag som tar sig till final eftersom jag tror att Turkiet har förbrukat sin tur i detta mästerskap...

Missar matchen då jag kommer att sitta i en bil på väg upp till Kiruna. Jag ska dit nu några dagar för att bla. uppleva midnattssolen, fjordar i Norge och Kirunafestivalen. Att dessutom ha trevligt sällskap gör ju det hela ännu bättre. Vi som ska dit är jag, Elin, Sussi och Niklas, tror det kommer bli grymt! Nu ska jag fara på 10 min... dags att packa datorn=)

Kram på er alla och hoppas ni får en trevlig stund framför tv:n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0