Midsommarbröllop



Oj oj oj säger jag bara! Var på Sussi och Niklas bröllop på midsommarafton. Vigseln var precis lika vacker och rörande som jag hade tänkt mig. Jag hade svårt, eller rättare sagt det var omöjligt, att hålla tillbaka tårarna när de gav varandra sina äktenskapslöften. Sussi hade en jätte vacker klänning och var precis så vacker som bara Sussi kan vara. Även Niklas var väldigt fin och matchade Sussi med bland annat röda skor. Coolt!

Festen då... Efter en trevlig middag med väldigt många tal, filmer, uppträdanden mm så var det dags för dans. Det här var verkligen kvällens höjdpunkt. Vi dansade som aldrig förr och de som for från festen vid 3 tiden fick en känsla av att de var partydödare, då kan ni förstå att det var en grym fest! Vi som bestämt oss för att stänga festen rörde oss hemåt kring 05.30 och det efter att musikanläggningen lagt av. Jag är nästan säker på att festen skulle hållit på ett par timmar till annars. Niklas dansade som aldrig förr och efter att ha sett hans föräldrar vet jag vart han fått det ifrån. Vilka otroliga energiknippen!!!



hehe, det var lite skitigt på dansgolvet=) Jag var dock glad ändå!!!


Tack Sussi och Niklas för en grymt rolig fest! För mig får ni gärna gifta er igen, men bara med varandra såklart!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0