GRYMT!




Alla ord är överflödiga!=)

Det är sant! Trodde inte mina öron när Mattias pappa fixat fram två biljetter till matchen mellan Sverige-Grekland. Jag blev dessutom riktigt lycklig över att bara behöva betala 100 Euro för det, hade kunnat gå med på att betala ytterliggare lite till för att få gå på matchen... Väl på plats blev jag om inte ännu mer nöjd. Det var en helt otrolig stämning! Jag får ståpäls när jag berättar för folk om att jag varit där och om hur stämningen var, det var verkligen obeskrivligt! Denna semesterresa kommer att vara ett minne för livet och jag är så lycklig över att jag är här.

Här ser ni ytterliggare några bilder från matchen


kommer ytterliggare inlägg från denna resa lite senare.  Är ju tvungen att dela upp det lite så ni inte lessnar på all läsning=)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka härliga bilder! Jag hoppas att jag också får uppleva fotbolls-EM eller VM på plats någon gång...det verkar ju grymt! Puss och kram!

2008-06-22 @ 12:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0