EM-resan i allmänhet

Nu är jag hemma i Umeå igen efter EM-äventyret. Det blev ingen mer match live med det känns så här i efterhand som att det var lika bra det. Jag är faktiskt glad att vi inte satt och åkte till Innsbruck sista kvällen och betalade dyrt för biljetter när Sverige ändå var så katastrofala som de var. Har aldrig sett ett landslag underprestera så kraftigt...  Ryssland förtjänade att gå vidare och de visade de verkligen i kvartsfinalen mot Holland. Jag hejar på Ryssland från och med nu, hoppas de tar hem hela skiten!

Hann även med att träna med laget ett pass. Det var jätte roligt att se alla igen och jag längtar verkligen till att säsongen ska komma igång. Jag är jätte nöjd med mitt beslut att spela i Schweiz ett år till så allt känns hur bra som helst! Blir nog en flytt ner i slutet av juli. Vi vill vara där under den Schweiziska nationaldagen, vore ju dumt att missa ett sånt bra festtillfälle=)

Det roligaste under resan, förutom matchen live, var matchen mot Spanien. Vi åkte till Innsbruck tidigt på morgonen den 14:e. Festen började redan i bilen på väg ner och slutade inte förrän kl 5 på morgonen. Det var en grym stämning i Innsbruck och det var otroligt mycket svenska fans på plats. Hockade upp med Nina Munter så hon vi hängde ihop hela kvällen/natten, hur skoj som helst!!! Kul att du var där vännen!


Jag, Helmi och Tove är laddade för match!!!!

1.Galet många Holländare i Bern. Pratades om mellan 100-150 tusen!
2.Jag, Niklas och Mattias med Salzburg i bakgrunden.
3.Vårt bästa party-trick inför Spanienmatchen:)

Tove, Nina, jag och Karin i fanzone unde Sverige-Spanien matchen.

Tyvärr slutade inte EM-äventyret lika lyckligt som vi hade hoppats på. Denna bild är den sista som togs under resan och den sammanfattar känslan sista kvällen...

men men, bara att gräva ner sig och komma tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Erka

Lite besviken att linslusen och din sovpartner erka, inte är med på någon bild :P och när får man alla dom gemensamma bilderna på en dvd då? :)

2008-07-24 @ 21:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0