sushi, alltså, JAG ÄLSKAR SUSHI

Idag vad det dags igen... jag har nästan gått och blivit beroende över sommaren. Min stora last har blivit sushi och framför allt att göra egen! Det bästa med tillaga det själv är att bitarna kan göras mindre så man slipper gå miste om så många tuggor=) Det är nämligen så det känns när man stoppar in ett lass med sushi på en och samma gång..då missar man det mysiga med att sitta och doppa i den goda wasabisoyan och njuta av varje bit! Åh, jag blir tokig så gott är det=)

Var iaf ute hos Sussi och Niklas idag tillsammans med Sofia. Förutom det trevliga sällskapet var syftet att Sussi skulle få en uppfriskning av minnet hur det är att laga sushi själv. Jag och Sofia börjar faktiskt bli rätt okej på det nu eftersom vi har gjort det ett antal gånger denna sommar. Här ser ni i alla fall resultatet. Dessutom ser ni en älg som stod vid vägkanten när vi körde förbi med bilen på väg hem till S & N. Älgar är verkligen mäktiga djur!





Kommentarer
Postat av: Sushi

Sushi hos Sussi... ha, ha Skulle kunna vara namnet på en riktigt bra sushirestaurang

2008-07-24 @ 12:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0