Regn, regn, regn

Vad ska man säga... det är inte meningen att jag ska få någon sol på mig denna sommar. Vart jag än befinner mig, är det ett regnmoln ovanför. Soldagarna jag har haft denna sommar är lätträknade och då har jag ändå haft 8 veckors ledigt. Usch och fy för dåligt väder! Nu hoppas jag att min otur förvandlas till tur och att resterande delen av sommaren blir riktigt riktigt fin.

Befinner mig just nu i Varberg på innebandyskolan här. Har precis kommit hem efter tre pass med kidsen, idag stod spelsystem på schemat. Det innebar mycket spel så ungarna var nöjda.

Igår var jag på bio och såg sex in the city. Jag blev positivt överraskad, tyckte filmen var bättre än jag förväntat mig. Undrar om det är någon mer film som går på bio nu eller som kommer ut innan jag flyttar ner till Schweiz igen som jag skulle vilja se. Dubbade filmer som vi har nere i schweiz är inte riktigt min grej. Vi har möjlighet att se filmer på engelska men då är det med tysk och fransk text, jag upskattar svensk text om det skulle vara så att jag inte förstår allt.

Om ett par timmar ska jag ringa Warbergs sjukgymnast. Jag har fått sjukt ont i ett knä så jag hoppas få träffa honom och reda ut vad det kan vara för något. Jag gillar inte att tvingas till att vila pga att jag har ont men nu har jag helt enkelt inget val. Om det håller i sig får jag väl se till att satsa på att få en vältränad överkropp för en gångs skull:) Håll tummarna för att det går över snart!

Ta hand om er och hoppas ni har det bra vart ni än befinner er. Hoppas även att solen skiner på er!

Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0