Kirunafestivalen

Jag hade det såååå bra i Kiruna! Förutom att det började med ett väldigt lamt besök på ishotellet i Jukkasjärvi så fanns det inget under mina fem dagar där som gjorde mig besviken. Jag fick se midnattssolen, vandra i Norge, träffa massa trevliga människor och äta riktigt god mat! Kan det bli bättre?




Självklart fanns det även lite tid över för att gå på festivalen. Vi prioriterade dock inte att se alla liveframträdanden utan det blev bara ett par. Vi kom fram till att det skulle räcka med att ta in lokala band som spelade olika cover och så kan man sänka biljettpriset med flera hundra. Jaja, trevligt var det hur som helst!

Tack Sussi och Niklas för att vi fick följa med på er bröllopsresa!;) Det är alltid roligt att umgås med er eftersom ni alltid har nära till skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0