Hur var det med filmvalet?

I veckan såg jag och Ludvig en film ihop... och när vi valde film kommenterade vi att den fått oroväckande många priser och bra kritik, men vi tänkte ändå att det skulle vara intressant att se den. En film som fått mycket bra kritik är oftast lite skum, det är de erfarenheterna jag har av kritikerrosade filmer iaf. Och mycket riktigt... detta var nog en av de sämsta filmer jag sett. Var tvungen att gå in på imdb.com för att kolla vad som skrivits om den där och av någon konstig anledning hade den fått 8/10 i betyg... SKUMT! Jag insåg att jag var också tvungen att rösta för nån var ju tvungen att dra ner snittet lite. Filmen hette iaf 4 månader, 3 dagar och 2 timmar, och var en rumänsk film som handlade om abort. Ni som vill veta mer om filmen får själva läsa om den eller se den... jag ska i och med detta inlägg glömma bort att jag sett den och att jag i och med det slösade bort 2 timmar av mitt liv.... Kan visserligen vara så att jag antingen inte förstod filmen eller är för känslokall för att bli berörd av den... men men, i mina ögon var den bara rent av dålig.

Här är en bild på mig och Ludde från kvällen i fråga. Tycker själv förövrigt att det är lite roligt att ha rakt hår. Jag blir så sjukt olik mig...=)


Kram o hej!

Kommentarer
Postat av: Erka

En rumänsk film om abort, konstigt att den var dålig då :P däremot kan jag tipsa om "definitely maybe" som jag tyckte var ganska bra. fast sen tjatar ju alla om mamma mia och sex and the city, men jag tar för givet att du sett dom redan :)

2008-07-24 @ 21:43:23
Postat av: Sofia

Du är jättefin i rakt hår vännen! ;-)

2008-07-24 @ 23:10:59
Postat av: Ludwig

Tack

2008-07-25 @ 10:54:18
Postat av: Ludwig

Tack

2008-07-25 @ 10:55:27
Postat av: Anna

Hej syrran!

På nåt sätt känns första talarens inlägg så bra :) Filmen lät ju kanske inte toppen heller...



Och ja, du är jättesöt i rakt hår. Har du varit hos frisören och klippt dig eller bara stajlat dig hemma?



Kram!

2008-07-25 @ 11:44:27
URL: http://blogg.rhoos.se
Postat av: Ludvig, Robin och Ami

Du är JÄTTESÖT i rakt hår!!!

2008-07-26 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0