Tiden går fort....

Det är helt otroligt hur fort tiden går. Jag har redan haft 10 veckors semester och nu är det alltså bara två kvar. Jag vet att jag inte ska klaga men har man så lång semster som jag haft tror man att den ska kännas riktigt riktigt lång, men tji fick jag!

Att tiden gått så fort beror nog på att jag hunnit göra så otroligt mycket. Förutom Tunisien, EM och Kiruna har jag nu även hunnit med en vecka i Varberg och en helg i Linköping.

Varbergsveckan var riktigt trevligt. Alltid roligt att träffa massa ungdomar som har samma intresse som en själv. Att dessutom få bo på ett fyrstjärnigt hotell gör ju inte det hela sämre direkt:) Det var en riktigt trevlig vecka där jag dessutom fick träffa Elin Larsson. En tjejkompis från Umeå. Vi pluggade till p-vetare ihop och nu är hon färdig och har flyttat hem till Varberg igen. Vi hade en trevlig dag där vi åt glass på torget, badade och lagade middag ihop.

Det som inte riktigt var så bra med Varberg var att jag lyckades dra på mig nån konstig skada där:( Inte Vabergs fel men dock... Eftersom jag varit ledig och haft tid att träna har jag väl gjort det lite för mycket. Lyckades dra på mig en överansträngning i knät som inte riktigt har velat gett med sig. Det gjorde så ont att jag första veckan haltade och hade stora problem att gå i trappor och nedförsbackar. Nu har jag inte kunnat springa på två veckor och det gör mig lite frustrerad. Har tänkt att göra ett nytt försök imorgon, hoppas på bättre utfall då! Har dock kunnat cykla under den sista veckan så det är ju alltid nåt. Har även kommit igång med gymet ordentligt igen. Nu gör det inte ont när jag kör benböj, frivändningar mm så det är ju iaf framsteg. Äter även en kur med Diclofenac så det ska ge sig snabbare. Har vart duktig för en gångs skull och verkligen lyssnat på min kropp. Har inte gjort nåt som gör ont. Vill ju inte komma ner till Schweiz och vara skadad, det är viktigt att vara hel när innebandyn drar igång. Kör hellre några extra intervallpass under augusti och september...

Som jag skrev har jag även varit i Linköping. Anledningen är att storesyster Anna bor där. Vi hade en jätte trevlig helg där vi var ute och åt, såg film, shoppade, solade och snackade massa skit. Det var riktigt kul att hälsa på och nu hoppas jag att hon tar sig tid och råd att komma till mig i Schweiz. Det är visserligen en lite längre resa men upplevelsepotentialen är snäppet högre:)

Imorgon ska det tydligen regna... isf blir det till att storstäda lägenheten. Trist men nödvändigt!

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Helooooo! Vad är Diclofenac!!!??? Äre bra grejer...? Tänkte på min axel som bara jävlas å jävlas med mig vettu... Kram kram!!

2008-07-29 @ 18:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0