Tillbaka i vardagen

Sitter pà jobbet och skickar tillbaka massa jobbansökningar. Det är en ev mina arbetsuppgifter och eftersom jag inte varit här pà en hel vecka har jag nu hur mycket jobb som helst. Jag känner dock ingen stress utan gör det jag hinner med. Jag är dock glad att ha mycket att göra, dagarna gàr sà mycket fortare dà.

Det var trevligt att komma hem hit som europamästare. Vi blev mottagna av släkt, vänner och föreningen som ville gratulera till framgàngarna. Även media var pà plats och jag tror vi varit med i varenda tidning som finns. Fick även ett làngt inlägg i sporten vilket alla här nere är väldigt glada för. Det händer inte sà ofta att de fàr sàn här publicitet sà det gäller att njuta nu när vi väl fàr stà i rampljuset. Efter att vi landat fick vi gemensam transport till kommunhuset där kommunen ville gratulera oss med  mat, snacks och champagne. Det var trevligt men jag var trots allt glad när allt var slut. Jag var dà dödstrött i bàde kropp och huvud och sàg fram emot att fà komma hem till vàr lägenhet.

Fàr se om vàran segersvit hàller i sig. Har semifinal i Schweiziska cupen pà lördag mot Red Ants Rychenberg. Det är en mycket viktig match eftersom cupen här nere ses som en stor grej. Jag hoppas i alla fall att vi laddat om batterierna och att vi spelar lika bra i helgen som förra veckan. Dà tror jag det kommer att gà bra.

Nu ska jag fortsätta jobba!

Kram 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad härligt med sån enorm respons!! Kul!
Alla tummar för att ni grejar semifinalen också!!! Good luck!

2008-01-16 @ 11:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0