Stel men okej!

Vill bara meddela att allt är okej med mig, tror jag iaf. Jag var hos läkaren idag och de trodde allt var lungt. Eftersom jag hade bra rörlighet idag så gjorde de inget annat än att dokumentara att jag var lite stel. Är det så att jag är stelare och har ondare imorgon så har jag en röntgentid. Hoppas dock att jag slipper gå dit. Jag har planerat att jobba imorgon eftersom jag inte tror jag mår bättre av att sitta hemma. Har svårt att vara hemma när jag egentligen inte har en orsak.. eller orsak har jag väl men mår ju inte dåligt.. ni förstår säkert vad jag menar=)

Nu ska jag börja laga mat åt Karin... hon åt för mycket chips innan vi egentligen skulle äta middag så hon ville inte ha nåt då.. haha, typiskt Karin=) Nu ska jag iaf koka ägg och laga spenatsoppa till oss, mums!


Kommentarer
Postat av: Lunne

Hej vännen!
Herregud så otäckt! Skönt att höra att du mår bra ändå! Skönt att alla dina vänner och arbetskamrater verkar ta väl hand om dig där nere, så att du får det stöd du behöver. Kramar!!!!

2008-01-29 @ 08:23:53
Postat av: I

Satte kaffet i halsen, så skönt att du mår bra.
Take care.

2008-01-29 @ 23:19:07
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Anna

Skönt att allt verkar ha gått bra. Men usch så läskigt att behöva vara med i en bilolycka. Men som du säger kommer du säkert vara mer försiktig framöver vilket du kan ha nytta av. Pärlan är ju bara en bil, vem vet, ni kanske får en ny bil också som ni får döpa :) (svartapärlan ,hihi, du förstår vad jag menar)

Tycker du var duktig som var ärlig för farbror polis. Hellre lite böter än dåligt samvete för att man ljugit. Det är ju ändå rätt allvarligt och då är det skönt att ha rent mjöl i påsen :)

2008-01-30 @ 12:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0