Seger!!


Nu är även turneringens andra match spelad och det var mot det tjeckiska laget Dekanka. Trodde faktiskt att de skulle vara lite bättre än det var. Enligt mig gjorde vi dock en av årets bästa laginsatser och vann tillslut matchen med 6-3. Detta innebär att vi troligtvis blir gruppsegrare och får möta Rönnby i en semifinal. Iksu besegrade nämligen Rönnby idag efter en tajt match som slutade 3-2. Jag tror att det passar oss bättre att få möta Rönnby. Enligt erfarenheter har nämligen Rönnby svårare att föra spelet, vilket de troligtvis kommer att bli tvungna att göra mot oss. Vi har absolut chans att skrälla men om båda lagen gör sitt livs match borde Rönnby ta hem det. Jag hoppas att vi spelar riktigt bra, och att de helt enkelt inte gör det=) 

Ikväll har jag varit och fikat med Elin och Sofia. Det var hur mysigt och skoj som helst! Jag saknar de såååå! Det märker man verkligen då man väl ses. De fick verkligen anstränga sig för att ta sig hit till vårt hotell så jag är jätte tacksam för att vi fick ses. Hoppas det blir nån mer dag!!!

Nu ska jag snart hoppa i säng. Vi ligger ju även en timme före svensk tid. Ska upp redan kl 07.30 imorrn...

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0