Màndag igen!

Jaha... nu var det màndag igen. Gud vad tiden gàr fort. Antar att det är sà när man har mycket att göra. I helgen har vi ju haft tvà matcher och det tar ju ganska mycket tid. Igàr hade vi hemmamatch mot Rychenberg vilket resulterade i ytterliggare en seger. Wiiiieeee! Vi vann till slut med 4-2 efter att jag lycktas med att göra en assist och fà en utvisning. Fick tvà minuter för slag efter en brytning jag var riktigt nöjd med... jaja, vad ska man göra. Bara att sitta av straffet man blivit tilldelad.

Kvällen spenderade jag och Karin med att se pà film, Shrek 3. Det var mysigt.

Passar pà i det här inlägget att lägga in lite bilder fràn min och Karins lärdagspromenad. Det var sà varmt och fint att jag vill att ni skulle fà se hur bra vi har det=)



Även om det pà en bild här är lite mulet sà ville jag ändà visa att jag inte behövde sà värst mycket kläder pà mig denna dag=)

Kommentarer
Postat av: Helmi und Reby

Schöne fotos :) Wir vermissen dich! Bis bald, dicke umarmung von uns beiden :D tschüss prima primadonna!

2008-01-21 @ 12:58:47
URL: http://karinhjelm.blogg.se
Postat av: Johan Öberg

Hej
Vill passa på att skicka ett lite sent grattis till Europacup-guldet och platsen i All star team.
Ha det bra.
/Johan (Kristinehamn)

2008-01-21 @ 16:42:49
Postat av: Simon

Jag är inte avis...

2008-01-21 @ 16:50:24
Postat av: Sofie

Det ser hur skönt som helst ut. Snart är det min tur att mysa i solen :-) 1 vecka och 5 dagar kvar!!!! Sen bor jag i España!!

2008-01-22 @ 09:55:43
Postat av: Helmi

Nejmen hörru Prima! Nu måste du uppdatera lite! ;) Tack så mycket för dom undebrara tulpanerna, det är mitt bästa! Ligger och kollar på dom nu :) Vi ses snart! Ikväll blir det Schweizermat :P Kram kram

2008-01-24 @ 14:11:25
URL: http://karinhjelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0