Framme i Finland

Nu sitter jag på Karins hotellrum här i Finland. Reste idag till Finland där vi den här veckan ska spela europacupen. Vi bor på ett riktigt fint  Scandichotell i centrala Vantaa och jag bor tillsammans med Simi. Karin bor med Tanja. Vi ville växla lite eftersom jag och Karin alltid annars sover tillsammans. Det känns jättebra och nu får jag möjlighet att träna lite tyska också=)
Imorgon har vi bara träning och först på onsdag borjar turneringen. Jag längtar! På slutet har det nämliget varit helt sjukt skoj att spela. Jag har bytt femma vilket gör att jag nu spelar med Simi på backen och Natalie Stdelmann, Mirca Anderegg och Daniella Morf i kedjan. Vi har spelat riktigt bra från första sekund och jag hoppas att det även håller i sig den här veckan. Det vore roligt! Igår spelade vi match mot Leimental, seriens sämsta lag. Vi lyckades vinna med 15-2 och hade riktigt roligt på banan. Från min klubba levererades 1+2 vilket hade kunnat blivit betydligt mer. Vi skapade nämligen massor av bra chanser. Som sagt, SKOJ!

Nåt annat roligt är att jag redan varit ute på en shoppingtur här i Finland=) Lyckades hitta ett par riktigt snygga Levis-jeans på rea och en jättefin sjal, så jag är mycket nöjd med början på den här resan!!!

Jag ska försöka hålla er uppdaterade om hur det går...

Ha det fortsatt gott!

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Jani

Welcome to Finland for EFC2008 ;) hope you manage to play well!!!
Just saw your pic at the local finnish floorball magazine...and oh my god...lost my eyes and heart cause of your beauty :)

2008-01-08 @ 13:04:47
Postat av: Sofia

Värsta beundraren! :) Nu är vi också framme i Finland, jag hoppas att vi kan kika på er match imorgon! Vi ses! Kram!

2008-01-08 @ 23:43:08
Postat av: Anna

Kul med nya byxor!! Själv letar jag byxor var och varannan dag utan att hitta något... suck!

Vem är din nya beundrare då?

PS. Jag vill också se den schyssta bilden :)

2008-01-09 @ 12:32:08
Postat av: Simon

haha...är jani lilla smörsångaren!

1+2 är helt okej, men visst sa vi 3 mål från din sida?! Styr upp det mot Iksu istället:)!

Lycka till!

2008-01-09 @ 14:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0