Trött

Har precis kommit till jobbet... Känner mig lite tröttare än vanligt. Tror jag ligger lite efter fràn igàr. Sov bara 3 1/2 timmar natten till igàr eftersom mitt plan hem gick redan 06.45 fràn landvetter. Tror dock det var en fördel att vara sà trött för detta var min bästa resa i mitt liv. Jag var var sà trött sà att jag hann somna innan vi lyfte och vaknade först när vi landat, pà bàda flygningarna!!! Mellanlandade i Köpenhamn men hade där bara tid att ta mig till gaten innan det var dags att kliva pà det andra planet. Perfekt tajming med andra ord=)

Igàr bakade jag semlor när jag kom hem fràn jobbet. Idag har nämligen jag och Karin fika hemma hos oss för laget. De har ingen aning om vad semlor är sà vi tyckte det kunde vara lite roligt att bjuda pà det. Kommer även bjuda pà lite annat, om det skulle vara sà att de inte tycker om det.

Jag behövde inte träna igàr, alla landslagsspelare hade ledigt pga en tuff helg. Jag gick ut och joggade en timme med Simi dock. Kände att det var välbehövligt. Det var dock en liten besvikelse att vi inte var tvugna att träna. Det innebär att jag for tillbaka hit till Schweiz enbart för en träning. Var ju tvungen att komma tillbaka efter landslagshelgen för att jag inte skulle missa för mycket.... Suck, känns lite onödigt màste jag säga. Fördelen är väl att jag fàr 2 1/2 dagar pà jobbet jag inte fàtt annars. Jag tar ledigt sà mycket ändà sà jag tror e uppskattar att jag är här. Känns bra iaf. Och sen fàr jag ju nu ocksà en trevlig kväll med laget. Är kanske inte sà tokigt att vara här trots allt=)

Det var allt för nu! Hoppas ni fàr en superbra dag allihop!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0