Tillbaka i Schweiz


Jaha, dà var jag tillbaka pà jobbet igen efter en veckas semester i Umeà. Jag är helt otroligt trött dà jag prioriterat andra saker än att vila upp mig denna veckan men det tar jag. Jag ska inte göra sà mycket annat än att sova ikväll ändà. Det blir en timmes joggingrunda efter jobbet och sen ska jag försöka komma i säng tidigt. Det är viktigt att komma i fas igen sà jag slipper bli sjuk, det är ju nu allt det bästa med innebandyn börjar. Om tre veckor har vi cupfinal och efter det drar semifinalerna igàng. SKOJ!!!

Min tid i Umeà var HELT FANTASTISK!!! Jag hade redan innan höga förväntningar pà mitt besök men trots det sà blev veckan bättre än jag kunde hoppas pà och det säger rätt sà mycket....

Idag är det alla hjärtans dag. För mig är inte det en dag när man ska överösa varandra med presenter utan en dag dà man ska ta hand om och umgàs med de som betyder extra mycket för en. Presenter är självklart roligt och mysigt att fà men de betyder sà mycket mer om de kommer spontant och som en överraskning. Det uppskattar jag mer i alla fall...

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÀ ER ALLA!!! 
Hoppas ni fàr en fantastiskt mysig dag!


Kommentarer
Postat av: White lightning

Om man ändå hade fått fira alla hjärtans dag tillsammans med den man helst ville *suck*

2008-02-14 @ 12:06:15
Postat av: Rosa

Hjärtat Kram å Kram

2008-02-14 @ 16:12:49
Postat av: Helmi

Hej Prima! Vill önska dig en underbar alla hjärtans dag! Jag längtar tills du kommer hem :) Ses snart! kram kram

2008-02-14 @ 16:16:41
URL: http://karinhjelm.blogg.se
Postat av: Anna & Johan

KRAM på alla hjärtans dag.
Hoppas att allt är bra med dig.
Anna & Johan

2008-02-14 @ 18:43:47
URL: http://aanderson.blogg.se
Postat av: Anna

En stor kram till dig från mig!!

Och du, hur blev håret? Lägg upp en bild :) Gärna före och efter om du vågar ;)

2008-02-14 @ 18:45:35
Postat av: Rönnlund

Men darling, bilkrock! Våndas när jag läser. Vad skönt att ni klarade er helskinnade.

Förstår du hade det härligt hemma, Umeå ÄR ju så fantastiskt :) Här i stockholm var det pyttelite snö på gatorna men det värmer ändå ett norrlandshjärta.
Vi rings nån dag vännen, sköt om sig och hälsa sambon.
PoK

2008-02-15 @ 10:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0