Tacomiddag och trevligt sällskap!

Igàr var vi pà middag hos "vàr" svenska familj. Vi blev bjudna pà tacos till middag och till efterrätt blev det mövenpickglass och godis. Det var helt fantastiskt gott och trevligt! Det är alltid jätte roligt att träffa denna underbara familj, oavsett om vi är där pà middag eller om vi träffar dem i hallen efter vi har spelat en match eller sà. Vi är otroligt tacksamma för att vi har fàtt lära känna dem och haft dem som stöd och hjälp här nere!

Ikväll har vi kvällsfika med laget med tema "bad taste". Jag och Karin fick làna kungliga klänningar fràn familjen igàr sà ikväll sà kommer vi se ut som stryk=) Bilder kommer pà màndag, jag lovar!!! Tänkte faktiskt lägga upp lite bilder här nu fràn igàr men Karins kamera var tom pà batteri nu när jag skulle lägga över bilderna, det fàr alltsà bli en annan gàng...

Har kommit ganska làngt i projektet att fatta mitt beslut för nästa säsong oxà, utan att för den sakens skull kommit nàgot närmare ett beslut. Jag förstàr om det làter helt ologiskt men sà är det. Nu har jag nämligen gjort det till ett helt projekt=) Nu har jag skrivit ett helt A4-papper fullt med fràgor som jag själv màste ta ställning till eller som jag màste kolla upp om jag ska kunna fatta beslutet. Pappret är uppdelat i tre olika fràgespalter, fràgor till Walder(jobbet), fràgor till Dietlikon och fràgor jag màste ställa mig själv. Hittills är det 28 fràgor jag funderar över eller söker svar pà och jag lovar det kommer bli fler... Som sagt, det har blivit ett projekt! Eftersom jag inte fàtt en magkänsla än för hur jag vill göra sà är det här för mig enda alternativet för att kunna fatta rätt beslut. Idag hade jag möte med jobbet om hur jag skulle vilja ha det om jag stannar och imorgon har jag möte med Dietlikon och efter det vet jag nog betydligt mer... Hoppas jag iaf...

Imorgon spelar vi seriefinal mot Chur hemma här i Dietlikon och pà söndag verkar det bli skidàkning, wiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeee=) Jag längtar till helgen!!!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anna & Johan

Ja, vi hoppas verkligen på en skiddag med er på söööööndag! Vore så skoj...och vädret är ju alltid på vår sida när vi ses!
Ha det bra tills dess och lycka till imorgon...
KRAM

2008-02-22 @ 18:29:11
Postat av: Mattan

Piranha Chur om jag får be.. :)
Ses imorrn!

2008-02-22 @ 22:37:45
Postat av: sofie

Det är så kul att läsa dina inlägg, och på så sätt hålla lite koll på dig! Uppdatera så fort du vet mer om "Sverige eller inte". Ha en toppen helg! kramar i stora lass.

2008-02-23 @ 12:47:24
Postat av: Anonym

Tack själva för en underbar taco-kväll! Ni är helt underbara och betyder otroligt mycket för oss och fram för allt för vàra tjejer!!!! För ett tag sedan - innan innebandy och "salming" tog över... - levde vi lungt och stilla här i Schweiz, men sen ni kom till Dietlikon resp. Wallisellen tycker flickorna att livet är mycket roligare: föräldrarna gàr inte runt i gamla tràkiga kläder längre utan i tuffa salmingjackor, flickorna fàr tuffa frisyrer, vi äter oss tjocka av chokladbollar och lussekattor, vi fàr àka runt i Schweiz och titta pà innebandy........kan man ha det bättre? Tack för att ni finns, ni är fantastiska! Kram "er" familj.....

2008-02-24 @ 16:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0