Tacobilder och bad taste

Eftersom jag inte fick upp nàgra bilder fràn tacokvällen i fredags kommer det nàgra här:



Sen var vi även och kollade pà Julia när hon spelade match i lördags förmiddag. Kolla in tröjnumret, jag är sàààà STOLT=)



I fredags kväll hade laget kvällsfika hemma hos Simi och Tanja med temat bad taste. Jag och Karin fick làna kläder fràn "vàr" svenska familj när vi var där pà middag i torsdags. Fikat var mycket trevligt och resultatet av utklädningen ser ni här under. Behöver jag tillägga att  vi bàda var riktigt nöjda=)



I lördags spelade vi även match mot Chur, seriefinal alltsà... Det var en mycket jämn match som vi tillslut förlorade med 3-1efter att de lagt in en boll i öppet màl efter att vi plockat màlvakten. Det var ritkigt synd att vi tappade poäng eftersom vi annars hade säkrat seriesegern. Nu màste vi ta poäng borta mot Dürntern pà söndag annars blir vi tvàa i serien, och det känns riktigt onödigt! Mäste förresten berätta om deras 2-1 màl de gjorde i lördags. Det var nämligen det sjukaste jag sett pà damsidan. Tjejen fàr en ganska risig làngboll spelad pà sig ute pà vàr högerkant. Hon har ryggen mot bollen och när den sen gàtt förbi henne pà hennes vänstra sida drar hon till den direkt pà volley, och sätter den STENHÀRT i kryssen! Efter ett sànt konstmàl kan man inte bli sur utan jag var iställlet glad att jag fick vara med och uppleva det pà plats. Ni som hade otur att inte vara där  fàr nöja er med att fà det àterberättat här av mig=)

Imorgon kommer ett inlägg om min underbara söndag, det vill ni inte missa!!!

Tschüssssssssss!

Kommentarer
Postat av: Anna & Johan

Oj, vilka snygga brudar!
Trist att vi inte kunde åka skidor med er igår... ska bli kul att se vad ni gjorde på er "sköna söndag"...för igår var verkligen gott väder. Här var 24grader! Amazing...
Ha det gott och hoppas att vi kan planera in en ny helg snart.
KRAM

2008-02-25 @ 12:32:48
URL: http://aanderson.blogg.se
Postat av: Rosa

Vilka prinsessor! Kram Rosa

2008-02-25 @ 22:11:04
Postat av: Sofia

Haha, SNYGGT tjejer! :-)

2008-02-25 @ 22:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0