Snart match mot Finland!

Hander ju inte sa mycket pa min sida nu nar jag ar borta.. tankte iaf passa pa nu att lagga in ett inlagg. Vi har det hur bra som helst har nere i Goteborg. Vi far bra mat och vi bor riktigt riktigt bra. Mitt i stan pa Gothia Towers!

Idag har vi match mot Finland kl 17. Ska bli riktigt intressant att se hur det blir den har matchen. Hur som helst ar det alltid roligt att spela mot Finland och jag ser fram emot matchen. Idag gor jag landskamp 30... kul!!!

Spelade igar mot Tjeckien. En match vi vann enkelt med 9-0. Det var en riktigt rolig match att spela och alla femmorna presterade riktigt rolig innebandy.

Orkar inte skriva sa mycket mer. Vill passa pa att utnytta lite av den tid vi fatt till att vila. Nu ar det alltsa lite vila till kl 14.15 och sen mellis. Efter det match, wiiiieeee!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0