Schweiz nasta!

Sista dagen pa turneringen och idag ar det Schweiz som star for motstandet. Ska bli riktigt roligt att spela mot mina lagkompisar och jag hoppas de kan bjuda upp till en tuff kamp. Det senaste motet mot Schweiz slutade 11-1 till oss. Tror jag iaf. Det var iaf igen jamn match och det tycker jag ar synd for sporten. En jamn mantch vi tillslut vinner vore alltsa optimalt =)

Eter matchen har vi avslutning och alla far hem. Jag stannar dock kvar tills imorgon da det inte givk att ordna en hemresa till mig. 06.50 imorrn gar mitt plan. Typiskt att jag inte kan vara kvar och njuta av en extra hotellfrukost. Jaja, ska bli skont att komma hem ocksa och har ju trots allt redan fatt tre goda frukostar. Det racker nog=)

Nu ska jag ga upp och packa infor match och samla ihop alla klader som ska lamnas tillbax. Ska sen bli skont med en lugn kvall pa hotellet efter matchen. Det hade jag aldrig tyckt for ett ar sen.. ar nog bra att jag lart mig uppskatta lite ensamtid!

hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0