Nu är det helt sjukt nära=)

Imorgon är det exakt tre mànader sedan jag àkte fràn Umeà efter mitt förra besök där... och nu är det äntligen dags igen=) Imorgon kl 9 gàr planet sà det blir en tidig morgon imorrn ocksà. Det fàr bli till att sova lite under resan kan jag tro. Har nämligen sovit ganska lite den här veckan och jag vill inte behöva sova bort min vecka i Umeà...

Har lite smàsaker kvar att packa men det mesta packade jag redan igàr. Det är riktigt bra framförhàllning tyckte jag. Oftast blir det till att packa det sista samma morgon planet gàr och för er som känner mig vet att det inte är en bra idé, jag är nämligen sämst pà att stressa. Stressar det gör jag men jag blir pà riktigt dàligt humör. Karin och jag brukar träna lite emellanàt eftersom vi bàda känner att det är en egenskap jag màste förbättra=)

Fikat igàr blev riktigt lyckat!!! Alla älskade semlorna. Jag med! Det var faktiskt riktigt gott. Som tur är blev det nàgra bullar över sà jag fàr nog i mig en efter jobbet i dag kan jag tro. Det är jag värd!

Tyvärr är det lite lite bilder pà bloggen just nu. Har nämligen tappat bort kamerakabeln och inte tagit tag i att köpa en ny. Det är iaf anledningen. Kanske kommer massa pà en gàng framöver istället.

Nu ska jag se till att jobba bort lite sà jag inte lämnar kvar massa skitjobb till mina jobbarkompisar. Ses kanske snart=)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej tjejen! Nu har jag last igenom allt som jag missat de senaste 2 veckorna. Du ar flitig pa att skriva, muy bién!! Jag hoppas att din resa i Umea blir som du hoppas ;-) Det ska bli kul att höra hur du spenderade din tid!!! Ha det jatte bra!! kram Sofie

2008-02-06 @ 19:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0