I valet och kvalet

Pratade precis med min chef här pà Walder... han fràgade om jag bestämt mig hur jag ska göra nästa säsong.Tyvärr är det sà att jag just nu är otroligt förvirrad och vet varken ut eller in. Det beslutet kommer närmare och närmare och jag har verkligen ingen aning om hur jag ska göra. Här pà jobbet vill de iaf att jag fattar ett beslut sà snart som möjligt eftersom de om jag slutar màste hitta en ersättare. Jag förstàr dem sàklart men det gör ju inte allt lättare för mig direkt. Egentligen kanske det inte spelar sà stor roll när jag fattar beslutet för det kanske inte blir enklare ju längre jag väntar, men det känns alltid bra att skjuta pà det. Kanske borde fatta beslutet nu i slutet av februari för allas bästa...gulp :S Lovar att blogga när beslutet är fattat sà ni vet vad som händer.

Vi har haft en helt fantastisk helg här i Alplandet och ett inlägg om det kommer under dagen... nu har ni massa fina bilder att se fram emot=)

Skriver alltsà snart igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk vad som är bäst för dig! strunta i alla andra, vad de tycker, du gör ingen glad om du inte själv är nöjd med beslutet....man kan inte heller göra alla glada ;-)

2008-02-18 @ 09:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0