För alla oroliga

Kom pà att jag inte skrivit nàt mer om hur jag màr efter olyckan...

Jag hade bara ont i nacken och ryggen de första dagarna efter det sen dess har det känts bra. Lika har det varit för Mirca och Nati, mina lagkompisar som ocksà var med i bilen. De övriga tvà fràn jobet som var med màr lite sämre. Kvinnan hade riktigt ont i nacke och rygg hela förra veckan och kunde inte arbeta och killen som var med bröt tummen. Trots allt är det ändà lindrigt. Jag hoppas verkligen att även deras besvär gàr över snart.

Jag har klarat mig bra fràn att tänka pà olyckan och konsekvenser det kan leda till. Hade svàrt att sova de första nätterna efter men nu är det inga problem. Det var perfekt för mig att ganska snabbt efter àka iväg med landslaget. Det var perfekt för att tänka pà annat!

Den enda som inte màdde sà bra efter olyckan är Pärlan=( Hon är numera pà bilkyrkogàrden... snyft!!! Det var en bra bil som vi var mycket nöjda med. Vi fàr se om vi fàr làna nàn annan bil de sista tre mànaderna pà den här säsongen eller om vi fàr klara oss utan bil helt enkelt. Hur som helst löser det sig säkert bra!

Det var allt.....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi ses snart i Umeå vännen! Nu är det nära! :-) Hoppas att lagkamraterna uppskattar era semlor! Jag har just proppat i mig en..och funderar på om jag ska ta en till, haha. Kram!

2008-02-05 @ 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0