Fantastiskt hemma!

Nu sitter jag hemma hos Sofia och myser med henne och Elin. Vi har precis ätit tacos och ska snart börja ladda för chokladfondue, MUMS=) Vi väntar nog lite eftersom vi alla är ordentligt mätta, men snart så!

Så här långt har jag haft en fantastisk tid i Umeå. Jag har inte direkt gjort massor men jag har haft bra kvalitetstid!

Imorgon väntar ett tre timmars långt besök hos frisören. Jag längtar dit eftersom jag just nu tycker att jag ser för taskig ut i håret. Har inte varit hos en riktig frisör sen i april förra året så det är verkligen på tiden. Ska färga och klippa upp håret lite, hoppas det blir bra!

Nu ska jag fortsätta vara ett trevligt sällskap...  nu vet ni iaf att jag har det bra=)

KRAM KRAM

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för en supermysig dag tillsammans med dig och Elin! Jag ser fram emot ett mysigt hejdåfika ikväll! Kram!

2008-02-12 @ 12:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0