BESÖK!!!

Ikväll kommer Karin och Jennie pà besök, wiiiiieeee! Detta innebär att jag har en mycket rolig helg att se fram emot plus att jag dessutom är ledig imorgon=) Det ska bli rätt hyffsat väder imorrn, sol med lite moln och 13 grader. Vi fàr se vad vi hittar pà men det kan nog ev bli att àka upp i nàt berg eller se en stad. Vi fàr disskustera det över kvällsfikat ikväll.

Jag har gjort en önskelista pà vad Karin och Jennie ska släpa med sig oxà. Det jag längtar mest till är LÖSVIKTSGODIS!!!!!=) Ikväll ska jag alltsà äntligen fà sitta och njuta med en pàse... Jag bad Karin i ett mail att köpa med sig en liten pàse och fick bästa tänkbara svaret tillbaka... det finns inget som heter en liten pàse lösviktsgodis. Haha, Karin och jag är nog ganska lika, iaf vad det gäller viktiga saker=)

Take care!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tips: ak till Lugano/Locarno i Tessin, inga backar där ni kan skada er i, men fantastiskt vackert :-)

2008-02-28 @ 10:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0