Har blivit utmanad...

Sofia, jag antar utmaningen!!! Måste först bara säga att det var nära att jag missade den. Jag är inne på din blogg minst två gånger per dag och ändå har jag lyckats missa inlägget om utmaningen. Förstår inte hur det har gått till! Hade kanske inte varit så tokigt att meddelat mig på min blogg ändå... :)

jaja.. vad är det utmaningen går ut på då...

Utmaningens regler är följande:
1. Publicera reglerna på din blogg
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
Idol
Boston Tea Party
Vänner
Sex and the city
Aj då, här tar det visst slut... Detta är ingen överdrift, jag är nämligen en person som i stort sett aldrig sätter på tv:n. Idol följer jag dock slaviskt och har gjort det sen det började för snart fem år sedan. Boston Tea Party har jag insett att jag kan titta på på kanal 5.se så det ser jag också varje avsnitt av. Vänner och Sex and the city ä inget jag följt slaviskt utan gillar att slötitta på dessa program.... Antal gånger jag slagit på tv:n här nere i Schweiz kan jag lätt räkna på ena handens fingrar... så tyvärr, det kan inte komma upp i 8 favoritprogram. Eller jag kan ju alltid nämna serier jag följde under min uppväxt. Utökar alltså listan med Rederiet, Tre Kronor och Vänner och Fiender. :)

8 saker jag gjorde igår
Ringde Sofia och gissade på dagens klapp och fick sedan öppna den! Satt 45 minuter i bilkö, gymmade, lagade ungsstekt falukorv med potatismos, kollade på Boston Tea Party, skrev in adresser i ett exeldokument, åt choklad och tankade bilen.

8 saker jag ser fram emot
Åka till London med Elin under jul, åka till Umeå under nyår för att träffa några underbara människor som jag saknar mycket, min och Elins Tanzaniaresa i maj, att komma helt i form igen, att få klä granen, gå till frisören, lagets teamhelg som är redan nu i helgen, den dagen jag får min p-vetarexamen! Mycket resande som jag ser fram emot. Älskar verkligen att resa men det framgår nog rätt tydligt.

8 favoritrestauranger
Crazy Town(Wok mm i Södertälje), Djingis Khan(Mongolisk restaurang i Sthlm), Sushi (överallt), Manora(framförallt pastan, en Schweizisk kedja), Great Estern(Umeå) sen kan jag tyvärr inte komma på nån mer favoritrestaurang. Gillar att laga mat ihop med kompisar... Tacos är nåt jag verkligen älskar!!!

8 saker på min önskelista
Att få hålla mig skadefri resten av min innebandykarriär, ett friskt och långt liv, efter min utbildning få ett jobb jag verkligen trivs med, träffa en man som gör mig lycklig, snö till nyår så vi kan dra ihop pulkåkning och korvgrillning, att mormor får somna in eftersom det är allt hon vill, att bli klar med denna utmaning eftersom det tar lägre tid än jag tänkt mig och en ny garderob.

8 personer jag utmanar
Oj, detta är svårt... De bloggarna som jag känner har de flesta redan blivit utmanade. Dessutom liknar jag detta lite med kedjebrev, nåt som jag tycker är lite jobbigt...Väljer därför att inte skicka detta vidare.

Tyvärr Anna får det räcka med utmaningar nu. Din utmaning kändes svårare än denna och blev därför bortprioriterad. Har jag massa extratid att fördriva framöver kanske jag överraskar och godtar även din utmaning men jag skulle tippa på att det den tiden inte finns....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra svarat vännen! :-) Kram!

2008-12-10 @ 10:17:38
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Anna

helt OK! Jag förstår dig. Jag brukar inte heller orka :)

2008-12-10 @ 15:46:26
Postat av: Storasyster Anna

lite dålig uppdatering av bloggen nu tycker jag!

2008-12-14 @ 19:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0