Street parade

Kom just hem.... Har varit på en lesbisk klubb med några i laget och lite övriga kompisar till dem. Det var rätt skoj men jag hade garanterat uppskattat det mer om jag kunnat dansa. Måste hålla mig lugn pga knät så det blev inte så många danssteg idag. Var annars i eftermiddag i Zürich med Mirca och en kompis till henne. Det var mycket folk, bra drag, fint väder... vad mer kan man begära...?


just det, folk i alla möjliga komiska utklädnader. Titta själva får ni se=)



Jag är trött så nu ska jag sova...

Kommentarer
Postat av: Anna

men du vännen, glömde jag att säga att vi var påväg in till Zürich när jag ringde. Satt i bilen då. Vi var oxå inne en sväng på street parade, men dock ingen lesbisk klubb. Det var otroligt roligt att bara titta på alla galningar som var där... vilka klädval en del hade gjort. Sanslös... Ja ja...vi ses nästa helg i alla fall hoppas vi på. So long...puss o kram

2008-08-10 @ 08:18:16
URL: http://aanderson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad roligt det verkar ha varit! Kul! Ha det så bra vännen! KRAM!

2008-08-10 @ 15:14:27
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0