Sommar & operation

Trodde hösten hade kommit hit men ack så fel jag hade. Nu har vi nämligen haft jätte fint väder i flera dagar och det håller i sig! Idag var det 27 grader och strålande sol och det ska tydligen bli ännu bättre på fredag och lördag. Sweeeeeeeet! =)

Idag har vi varit på IKEA en sväng och inhandlat lite blommor. Lägenheten blir så mycket finare med lite grönt.

I övrigt är det bra. Ligger just nu och väntar på att klockan ska gå. Är nämligen så att jag inte får äta 5 timmar innan jag ska vara på sjukhuset. Jag ska vara där kl 11.30 vilket skulle inebära mat i magen senast kl 06.30. Det känns lite tidigt att gå upp och äta då bara för att, så min plan är nu att vara uppe länge, äta så sent som möjligt för att sen sova tills det är dags att fara till sjukan. Hoppas planen håller för jag hatar nämligen att vara hungrig.

Många har frågat mig om jag är nervös inför morgondagen... och helt ärligt så är jag överhuvudtaget inte nervös. Var inte det vid någon av korsbandsoperationena heller så varför oroa sig nu. Har ju lite rutin av sånt här... Har en känsla över att det kommer gå bra. Hoppas bara innerligt att det är nåt i knät som de kan göra någonting åt. Vore trist när de nu lix går in om de trots allt inte kan förbättra min situation. Det lär jag iaf ha svar på imorgon vid den här tiden! Vill ju så gärna att det ska bli bra igen så jag kan få vara med och spela!!!

Så till er alla.... Daumen drücken!!! (Håll tummarna)


Kommentarer
Postat av: Anna & Johan

Ina, vi håller alla tummar här. Tänker på dig...

kram Anna & Johan

2008-08-28 @ 08:09:22
URL: http://aanderson.blogg.se/
Postat av: Elin

Klart vi håller tummarna!

Du måste se till att vara tillbaka på banan till europacupen... jag har en revansch att ta på dig!



Hörs ikväll!



Puss o Kram

2008-08-28 @ 10:16:10
Postat av: Tjejerna från Allstarweek

Det kommer gå bra ina!, vi tänker på dig



// Äldsta tjejerna på lägret (:

2008-08-28 @ 10:45:50
Postat av: Anonym

Det kommer gå bra ina!, vi tänker på dig



// Äldsta tjejerna på lägret (:

2008-08-28 @ 10:46:16
Postat av: Anna

Jag antar att det precis är uppvaknande som gäller för dig när jag skriver det här.



hoppas att operationen har gått bra och att det var just det ni trodde.



Så får vi hoppas på en snabb läkprocess istället.

2008-08-28 @ 13:06:39
Postat av: Ronnie

håller tummarna

2008-08-28 @ 23:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0