Skärgården

Jag och Elin var och hälsade på kusin-Anders i skärgården ett par dagar nu innan jag flyttade tillbaka ner. Det är tyvärr ofta så att man pratar om saker och sen blir det aldrig av. Så har det varit för oss tidigare somrar men iår blev det verkligen av och det är jag så otroligt glad för!

Att vara ute sådär i skärgården är verkligen semester för mig. Vi hade fantastiskt tur med vädret dessa dagar och sällskapet kan jag absolut inte klaga på. Anders fyller 60 år idag (stort grattis på födelsedagen Kusinen) men det märks verkligen inte. Han är riktigt rolig att umgås med och hans hus i skärgården är som en lekstuga för vuxna. Jag och Elin hade verkligen riktigt roligt och jag hoppas vi får komma och hälsa på även nästa sommar! Om vi har tur då följer även vår syster Anna med. Hon missade verkligen nåt nu då hon valde att stanna hemma!


Dagarna med Anders och hans kvinna Lena var iaf grymma. Vi badade, åt gott, seglade, hälsade på kusin-Inger, paddlade kajak och bara njöt av sommaren! Att segla har jag aldrig tidigare gjort så det uppskattade jag verkligen! Jag och Elin passade även på att tolka efter båten, var skitskoj=) Jag älskar verkligen att vara ute och åka båt och hoppas att den dagen jag själv blir "vuxen" att jag har råd att investera i en.




Tack Anders och Lena för ett par helt underbara dagar ute hos er!

Kommentarer
Postat av: Steffe

Såg ju rätt njutbart ut d där du!!=)

2008-08-02 @ 17:17:03
Postat av: Sofia

Vad roligt att se bilder från er härliga skärgårdsvistelse, det ser underbart ut! :-)

2008-08-02 @ 21:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0