Sista helgen i Umeå

Min sista helg i Umeå var över fortare än jag önskat. Varför går tiden alltid så fort när man har roligt?

Förutom tråkiga saker så som packning och städning hann jag även med att ta vara på det fina vädret och att festa lite. Fredagskvällen spenderade jag ihop med några killkompisar. Det var förfest hos Stefan innan vi gav oss ut på TC. Det var en mycket trevlig kväll som fck ett mycket bättre slut än jag hade hoppats på. Eller vad sägs om bla ett nakendopp i älven?=) Kul var det iaf!


Lördagskvällen blev även den helt fantastisk! Vi hade grillfest/drinkfest hemma hos Sussi och Niklas. Det var oroligt fint väder, bra sällskap, en vinst i kubb, allsång och tillslut sällskapsspel. Vad mer kan man begära?
Då vi var rätt många, gick vi ihop två och två och bjöd på en drink ihop. Jag och Sofia bjöd på en drikt bestående av vodka mandarin, exotisk juice, tranbärsjuice, en mixad calippoananasglass och lite fruktsoda. Blev riktigt gott måste jag säga, vi var iaf mycket nöjda=)

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0