Ny bil!

Idag har jag varit här i en vecka. Börjar verkligen känna mig som hemma igen. Idag kom sista pusselbiten för att jag ska trivas lika bra som förra säsongen, en ny bil! Eller ny och ny.. den är ny för mig =) Vi har återigen fått en sån modell vi hade senast men denna är röd och har fyra dörrar. Jag är iaf jätte nöjd!
Här är hon =)

Det är en Peugeot  206

Var hos sjukgymnasten idag också för första gången. Är inte alls nöjd. Har ont i knät efter besöket och fast jag insisterade på att jag ska undvika all träning som gör ont eftersom mina läkare beordrat detta tvingade hon mig att gå i trappor. Resultatet är att jag ikväll har ont i knät varje steg jag tar! Ska prata med min läkare om träningen hon tvingar mig göra. Jag ska ju bli bättre och inte sämre av den!

Har precis varit och gymmat med Simi och Tanja och nu ska jag hem till dem på middag! Det ser jag fram emot! Hoppas ni också får en trevlig torsdagkväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ser ut som en riktig pärla!!

Kanske röda rosen är dens nya namn?

Hoppas att ni hade det mysigt hos Simi o Tanja.



Puss o Kram

2008-08-07 @ 22:18:31
Postat av: Sofia

Vilken vacker bil! Grattis! Hoppas att den går som en dröm. Kram!

2008-08-08 @ 08:58:20
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Sofia igen

Råkade klicka bort http:// :-)

2008-08-08 @ 08:59:15
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0