Nu åker vi iväg

Nu ligger jag i sängen och ska snart försöka orka med att läsa ut boken jag håller på med. Läser just nu snabba cash av Jens Lapidus och har inte många sidor kvar nu. Läser ganska mycket för tillfället. När jag ska sova, på tåget och bara annan dötid när jag känner att jag vill göra nåt vettigt. Just den här boken är väl ingen direkt favorit tyvärr. Jag har hört mycket bra om den men jag är inte så värst imponerad. Den är i många delar uppbyggd i korta, mycket korta meningar vilket jag tycker blir jobbigt att läsa eftersom jag inte riktigt får det flytet som jag önskar. Ska börja med Camilla Läckbergs böcker efter den här och det ser jag fram emot! :)

Imorgon bitti åker vi i laget iväg på träningsläger och ska vara bort tom på lördag. Vi ska till en alpby som heter Disentis, där vi även var ifjol. Jag ser tyvärr inte direkt fram emot lägret eftersom laget ska träna sex timmar per dag. Tre pass á två timmar styck och jag kan fortfarande inte var med :( I bästa fall finns en träningscykel i anslutning till hallen, då kan jag göra nåt vettigt iaf. Med knät är det som ni förstår fortfarande inte bra. Jag har inte ont när jag går men när jag ska nerför en trapp har jag fortfarande problem. Framsteget består nu i att jag kan cykla på träningscykel utan så värst mycket motstånd. Har cyklat 50 min om dagen de senaste tre dagarna utan att det gjort ont och det är iaf nåt. Hoppas på ännu fler och störra framsteg framöver! Återkommer om hur lägret var och hoppas även kunna lägga upp lite fina bilder...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej vännen! Jag hoppas att det blir en trevligt läger trots att du inte kan vara med. Ha det så bra! Kram!

2008-08-20 @ 09:57:08
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0