Magnetröntgen

Imorgon kl 8 ska jag äntligen göra magnetröntgen. Vet egentligen inte vad jag hoppas på men förhoppningsvis får vi reda på vad det är för nåt iaf. En del av mig hoppas att det är menisken eller så... då gör de förhoppnigsvis ett ingrepp och så är jag snart tillbaka. Är det däremot en överansträngning ka det bli tal om en lååång vila... Har ju redan vilat fyra veckor utan resultat!

Jaja, nu får ni alla hålla tummarna imorgon för att det ska gå bra!

Förresten, gjorde ju min förta arbetsdag idag också. Jobbade en heldag och det var tufft vill jag lova. Vi har otroligt mycket material som så fort som möjligt ska levereras så det blev till att slita hårt hela dagen. Arbetsdagen bestod till störst del av att ettikettera och packitera innebandyklubbor. Imorgon ska jag få lära mig att trycka kläder. Det ska bli rätt skoj faktiskt. Där krävs precision så det blir inte så mycket hets som idag tror jag. Det ser jag fram emot för alla er som känner mig vet att stress är inget jag mår bra av och något jag gärna undviker.

Ikväll fick jag även träffa hela laget för första gången på länge. Senast jag såg dem var på ett träningspass när jag var här under EM. Det var kul att se alla igen. Då jag inte kunde vara med på träningen pga knät fick jag låna Natis bil och for och gymmade istället. Tror jag kommer ha rätt mycket träningsvärk imorgon=) Hoppas jag snart slipper låna bil... Dietlikon håller på att organisera en nu så jag hoppas den kommer snart. Jag är så låst utan bil då jag behöver den både för att ta mig till gymmet och när jag vill göra saker. Det löser sig nog snart tror jag...

Nu ska jag sova. Är trött efter en hel arbetsdag. Jag ger mig själv några dagar att vänja mig, har ju faktiskt varit ledig ganska länge=)

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Syster Elin

Hej Hej!

Skönt att du fått en tid för magnetröntgen!

Skriv och berätta hur det gick och vad de tror. Antar dock att de inte är lika snabba som Leandersson:)



Förresten vill jag ha din önskelista på saker att handla så fort som möjligt samt vad du ville ha från din lght!

Puss o Kram

2008-08-05 @ 09:25:16
Postat av: Sussi

Hej vännen!



Vad bra att du fick tid för magnetröntgen så fort! Då får du förhoppningsvis reda på vad det är och kan börja rehabträna på rätt sätt. Dessutom får du veta ungefär hur lång tid det handlar om.



Jag njuter av min sista semestervecka. Niklas har byggt klart altanen på vår framsida, så varje morgon startar nu med en kopp kaffe i solen ( och korsord såklart).



Stressa inte upp dig på jobbet så att dina nya kollegor får se den sidan av dig så här tidigt :-)



Tänker på dig och hoppas att det går bra på röntgen! Jag håller alla tummar jag kan!



Kram!

2008-08-05 @ 11:10:05
Postat av: Sofia

Jag håller tummarna för dig gumman! Hoppas, hoppas att det är något lindrigt! Puss!

2008-08-05 @ 11:12:28
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0