Helmi is home!

Nu behöver jag aldrig känna mig ensam mer... Karin är nämligen även hon nere här i Schweiz nu. Jag var för en stund sen och hämtade henne på flygplatsen. Hon blev så glad över att få se vår fina nya bil... Nu ska vi bara döpa henne... Förslaget från dig Elin(Röda-Rosen) ligger hett till. Ska ta upp det till diskussion med Karin. Är det någon annan som har ett bra namnförlag till våran bil?=)

Den här fina blombuketten väntade Karin när hon kom hem. Ok jag ska vara ärlig... fick den igår på fotbollsmatchen, men då hade den inte Karins fina foto på välkommsskylten


I övrigt är det bra med mig. Hade inga problem med att jobba idag eftersom helgen varit så bra. Imorgon väntar först ett läkarbesök kl 07.30 i Zürich och sen ultraljud för knät på universitetssjukhuset hos min lagkompis Tanja. Efter det blir det jobb som vanligt. Knät känns faktiskt mycket bättre nu och jag hoppas att läkaren inte vill göra någon artroskopi efter att ha träffat mig imorgon. Jag har även börjat träna mitt friska knä lite så jag inte är helt otränad när jag väl får börja vara med igen. Fick tillåtelse för det av min läkare i Sverige. Hoppas få kunna börja cykla lite lätt snart också. Nu har jag iaf inte ont när jag går vanligt och kan tom ta ett par steg nedför en trappa. Tar jag ett par steg för mycket gör det ont så jag är mycket försiktig än och gör ingenting i onödan och framför allt inget som gör ont.

Nu ska jag gå och umgås med min fantastiska vän!

Kommentarer
Postat av: Helmi

Skönt att vara hemma igen =) Röda-rosen lät bra tycker jag! Å va kul det är att få träffa dig igen du underbara Prima!! Ses snart! Puss å kram

2008-08-12 @ 01:15:13
URL: http://karinhjelm.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag tycker också att Röda Rosen är ett bra namn! ;-) Vad roligt att Helmi is home! Kram!

2008-08-13 @ 11:05:42
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0