Fantastisk söndag

Oj oj oj vilken mysig dag det har varit. Avslutade gårdagen med att slå en signal till Karin. Visst, jag hade kunnat gå in till henne då hon befann sig i samma lägenhet men jag ides inte. Jag ringde alltså istället. Till mitt försvar måste jag även säga att jag inte kunde msn:a eftersom vårt internet låg nere igår kväll.... =) Kanske inte mycket till ursäkt men ändå. Anlednigen till mitt samtal vara att jag igår kväll låg och kollade igenom min Lonly Planet över Schweiz och insåg att vi har Europas största vattenfall bara några mil från oss. Fick alltså en idé om att fara dit bara vädret tillät. Vaknade i morse och det var strålande sol, vilken lycka! Här skulle det alltså bli utflykt!!! =)

Resan dit var på ca 3-4 mil så det gick mycket fort och väl där insåg jag hur förväntansfull jag var. Det kittlade i kroppen som på ett barn på julafton. Jag såg verkligen fram emot det! Och med all rätt... Väljer att inte beskriva så mycket av upplevelsen utan jag förklarar den med bilder istället och meddelar dessutom att det är omöjligt att visa hur vackert det är i verkligheten... Man måste helt enkelt uppleva det live!







Vilket fantastiskt slut på denna vecka. Nu har jag mycket krafter till arbetsveckan som kommer!

Kommentarer
Postat av: Helmi

Å hurra vilken bra dag det var!! Tack ska du ha Prima prima prima Ina =) Puss puss

2008-08-24 @ 23:56:28
URL: http://karinhjelm.blogg.se/
Postat av: Stefan

Du d där såg ju inte alls dumt ut, riktigt nice!!!

2008-08-25 @ 02:13:38
Postat av: Elin

Oj vad vackert det var. Nu har jag en till utflykt att lägga till min "att göra lista" under nästa besök hos dig.



Hoppas att du har tid att skypa med mig ikväll eller i morgon. Jag har också haft en underbar kväll och har mycket att berätta.



Ha en bra dag!



Puss o Kram

2008-08-25 @ 08:03:45
Postat av: Anna

Vilket vattenfall, hade ingen aning om att det låg här. Var ligger det någonstans om man har vägarna förbi? Hoppas att allt är bra med dig och att det känns bättre i ditt knä. Ses o hörs snart.

Ska ni vara med på Champy cup förreste, isf ses vi till helgen. KRAM Anna

2008-08-25 @ 09:03:58
URL: http://aanderson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej igen, såg just att det var ett annat lag på D som var med. Synd att det inte var ni...i Champy cup. Hoppas vi ses snart iaf, kram

2008-08-25 @ 09:07:20
URL: http://aanderson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej vännen! Vilka härliga bilder - och vad brun och fräsch du är! Det ser ut att ha varit en underbar dag, superkul! Kram!

2008-08-25 @ 09:14:55
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: carolajnen

Åååh, Ina vilka fina bilder... =) Ni ser ut att ha haft det underbart!

2008-08-25 @ 21:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0