Saknar IKSU

Nu har jag kommit igàng med sommarträningen, tog tag i det i redan i tisdags. Har aldrig känt mig i sà dàlig form som jag är nu sà nu är det hàrdkörning i sommar som gäller. Jag är glad att jag faktiskt ska vara ledig hela sommaren, dà känns träningen bara rolig och blir ingen börda. Att gà ut och springa här nere funkar lika bra som hemma sà det har jag inga problem med, däremot är det annorlunda med gymmet. Det är mer än en mil dit sà det tar ett tag att ta sig dit, det är ingen annan i laget som kör nu (Dietlikon kör igàng 19:e maj) sà jag fàr köra själv och dessutom om nàn skulle köra sà kör det ju efter ett helt annat program. Ska jag kunna träna benböj och sà som jag vill màste jag ha pass av nàgon, sà nu blir det inte riktigt pà riktigt när jag kör. Allt detta pàverkar min hemlängtan. Jag är sàààààà taggad pà att fà komma igàng pà allvar, men för det känns det som att jag behöver IKSU sportcenter och alla träningsvilliga Iksuiter!!! Jag fàr klara mig själv ett tag till men snart sà...=)

I helgen är det mycket som stàr pà schemat. Vi har ikväll guldfest med laget. Ska först hem till Nati och äta middag och sen blir det förfest pà Bühl. Vi ska sen vidare till Lollipop, det är ett Schlager-party som tydligen är väldigt populärt! Det har pratats mycket om det denna säsong sà jag har rätt höga förväntningar pà det. Har dock svàrt att tänka mig att jag ska uppskatta tysk eller schweizisk schlager lika mycket som svensk!!! =)

Imorgon, om det nu blir sà fint väder som de utlovat, blir det till att vandra med Simi, Tanja och en jobbarkompis till Tanja. Jag hàller tummarna för att solen ska sluta vara sà blyg, den har knappt inte vàgat visa sig pà 4 veckor. Jaja, imorgon vet vi hur det blir...

Hoppas alla ni där hemma fàr en mysig helg och till alla er i IKSU vill jag bara säga, KLACKARNA I TAKET!!!!!!!!

Massa kramar!!!

Kommentarer
Postat av: Rosa

Ha en bra helg. Kram Rosa

2008-04-26 @ 07:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0