Lite blandat

Till att börja med vill jag tacka för alla sms, samtal, mail osv pà min födelsedag. Det uppskattades verkligen! Även slutet pà min födelsedag blev mycket bra. Jag bakade en gräddtàrta med jordgubbar som blev jättegod, om jag fàr säga det själv=) Fick ett raclett set av Nati i födelsedagspresent. Raclett är en schweisisk rätt som vi hitills inte testat pà men imorgon blir det dock premiär. Vi är bjudna hem till Simi och Tanja pà middag. Det ser jag verkligen fram emot!!!

Första finalmatchen blev ingen större prövning tyvärr. Vi vann första matchen med hela 6-0. Vi gjorde 4 màl i första perioden och senare tvà i öppen kasse... Tyckte Chur var väldigt uddlösa och jag hoppas de tar sig i kragen tills nästa match. Bättre än de visade senast är de iaf garanterat!

I söndags hade vi en fantastisk dag. Det var 20 grader varmt sà jag hade bara kjol och linne pà mig ute. Det var som en riktig svensk sommardag. Hur härligt som helst. Vi spenderade dagen pà Auris bakgàrd där vi bla spelade rundpingis. Det var skoj men hade varit ännu roligare om jag varit lite vassare. Skyllde dock pà otur varje gàng jag àkte ur, hihi. Kan väl knappast varit mig det berodde pà att jag blev utslagen, eller?=)

Igàr var jag ledig fràn jobbet och sà kommer det se ut av och till de närmaste tre veckorna. Jag har nämligen besök=) Mattias kom hit i màndags kväll och han stannar tills den 18:e april, wiiieeeeee!!! Jag har iaf fàtt beviljat att jobba 50% under tiden han är här. Det innebär att jag är ledig màndagar och fredagar, jobbar halvdag pà tisdagar och heldag onsdagar och torsdagar. 2 1/2 dagars jobbveckor känns helt perfekt, hinner knappt börja jobba innan jag är ledig igen. Tror det kommer att bli ett par mycket bra veckor!

Nu är det fikarast... Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hopp! Det låter som att det kommer att bli kanonveckor för dig framöver! Jag håller tummarna för det och önskar dig lycka till i slutspelet! Kram!

2008-04-03 @ 21:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0