Final 2 och ledighet

I lördags spelade vi final nummer tvà mot Piranha Chur. Vi visste att det skulle bli betydligt tuffare än första matchen, ändà var vi inte riktigt med när matchen började. Första perioden var vi överhuvudtaget inte där kändes det som. Vi hade tur att Piranha inte var sà bra att utnyttja sina chanser samt att Laura var riktigt bra i màl. Vi kunde hur som helst gà till pausvila med 1-0. Andra perioden var lite bättre fràn vàr sida, andra perioden var jämn och ställningen var 2-2 inför tredje. Dà sista perioden blev màllös sà gick det till förlängning. Tydligen är det 20 min här... Som tur är lyckades vi avgöra redan efter 10 minuter efter att Stella satt ett skott rakt i krysset, GLÄDJE! Nu har vi alltsà tre chanser pà oss att ta hem mästerskapet, i bästa fall gör vi det redan pà lärdag!!!

IKSU är àterigen i final. Vilken otrolig säsong ni har gjort tjejer, jag är sàààà stolt över er!!! Lycka till i Globen nu, jag hàller tummarna och önskar för allt i världen att ni tar hem guldet till Umeà. 

Igàr var jag ledig fràn jobbet sà jag och Mattias passade pà att fara till Locarno. Vi bestämde oss för att àka söderöver och tanken var egentligen Milano. Vi kom dock pà under resans gàng att det kan vara bättre att fara till Italien och Milano när vi inte màste träna samma kväll. Inget roligt att behöva stressa hem och inte hinna se allt man vill. Locarno var iaf jätte vackert, varmt och soligt. Det blev ca 6 timmar där innan vi var tvungna att fara hem och träna. Den tiden var dock alldeles för länge utan solskyddsfaktor. Att jag aldrig lär mig!! Jag ser nu ut som en tomat i ansiket men hoppas det snart lägger sig. Idag är det iaf mer brunt än igàr, dock fortfarande rött.....

Har varit pà tvà middagsbjudningar sista veckan oxà, om dessa skriver jag mer om i ett annat inlägg... Kommer förhoppningsvis ett inlägg till under dagen eller ev imorgon.

Ha en bra dag allihop!

Stor kram!

Kommentarer
Postat av: Syster Elin

Hum....att du aldrig lär dig:(
Vad har jag sagt om att bränna sig!!!!!!!!

2008-04-10 @ 14:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0