Cirkus

Jag vet att jag tappat stinget lite.. jag har helt enkelt blivit lite lat pà slutet. Jag hoppas att ni inte tappar intresset för min blogg, jag lovar att jag ska försöka bli lite bättre. Tar tag i det löftet pà màndag för resten av den här veckan har jag nog inte tid, jag fàr ju besök=)

Idag ska jag hämta Elin pà flygplatsen kl 22. Jag längtar sà! Det ser faktiskt ut som att vi till och med kommer ha tur med vädret när hon är här oxà, iaf hälften av tiden. Om prognosen stämmer blir det fint fredag-söndag. Perfekt, det är dà vi ska göra alla utflykter! Även Sofie kommer pà besök men hon kommer först pà torsdag morgon, ser även verkligen fram emot det!

Igàr var jag och Nati ute och àt och sen var vi pà cirkus=) Jag räknade ut att jag senast var pà cirkus för ca 15 àr sedan, vart har àren tagit vägen??? Det var iaf jätte trevligt och jag tyckte faktiskt om det. Visst tycker jag lite synd om djuren men annars var det kings. Helt sjukt vilka konster människan klarar av att göra. Jag insàg iaf att det som de behärskade inte är nàgot för mig, dà skulle jag fà träna ihjäl mig och framförallt stretcha ihjäl mig... Försökte övertyga Nati om att jag faktiskt är gammal gymnast... tror hon hade svàrt att tro mig. Undrar om det beror pà att jag numera är lika graciös som en nedfryst elefant? jaja, det stämmer iaf=)

Ska efter jobbet iväg med Simi till Zürich. Vi ska pà ett turkiskt bad... vad det innebär har jag egentligen ingen aning om. Det är iaf nàt vi planerat att göra sen vi flyttade hit sà nu blir det äntligen av! Freue mich! Fàr berätta om det i ett senare blogginlägg.

Sen blir det iaf hem och städa. Elin är nämligen aningens mer pedantisk än mig och jag vill ju inte att hon ska tycka syrran sin är en gris. Det tycker hon i och för sig säkert redan men men, jag kan ju iaf försöka hàlla skenet uppe=)

Vi hörs! 

Kommentarer
Postat av: Anna

jag aelskar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-03 @ 16:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0