Uppdaterad hemsida



Det är inte lång tid mellan mina inlägg nu inte:)

Kom bara på att våran hemsida uppdaterats lite om det är någon som är intresserad. Tänkte bara lägga ut årets lagbild samt porträttbilderna på mig och Karin. De övriga spelarna i laget kan ni själva kolla upp på www.uhcdietlikon.ch om ni är intresserade. Bry er förövrigt inte om infon om mig och Karin, det stämmer nämligen inte så noga. Vi har inte fått svar på några frågor ens så det där måste vara nåt de hittat på eller antagit...

Nu ska jag fortsätta läsa lite i barnboken jag håller på med.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ami

Hej där! Går det rba med innebandyn? Hur går det med bålträningen? Där är vi allihopa för svaga. Eller man skulle iaf bli stabilare och starkare i närkamper och skott med en starkare bål. Iof måste den delen förbättra mycket mer än så... tänker på snabbheten som kräver en bra stabil bål. Aja... nog om det! Men intressant är det hur olika lag tränar. Du har ju nu sån erfarenhet om styrka iom att du spelat med det hårdtränande iksu. Nu ska jag ut med lillkillen som vägrar äta sin morgon gröt, hehe! Kram vännen

2007-09-28 @ 07:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0