Ska sova tidigt för en gångs skull

Ska precis gå och lägga mig. Det har blivit sent alla nätter sen jag anlände till Schweiz men idag ska jag bryta den trenden. Jag sitter redan i sängen färdig att sluta ögonen och bara sova... gud så skönt det ska bli! Anledningen till detta är att jag idag började ana en liten förkylning och det funkar inte på en seriepremiärsvecka med i stort sett hela backuppsättningen skadade.... Så jag ska ta mitt ansvar och sova!

Idag skippade vi tyskakursen för att testa hur vi klarade oss med att plugga hemma med böckerna. Jag anser att detta är mycket bättre. Jag var riktigt duktig och satt två timmar och gjorde både övningar och lyssnade på cd-skivan. Hoppas det är okej för klubben om vi gör så här.. jag tror jag har diciplinen att klara av det. Jag är verkligen motiverad att lära mig språket så jag tror verkligen jag skulle fixa självstudier. Vi får se, ska prata om det med dem imorgon igen.

Karin lagade en god middag åt mig idag, pastasås och bandspagetti. Jag fixade sallad och bakade bröd. Vi kunde i och med mitt brödbak avsluta kvällen med lite gott kvällsfika, nybakat honungsbröd och varm choklad. MUMS! Passade på att tända lite ljus också så det blev riktigt mysigt. Jag ser verkligen fram emot kalla och mörka vinterkvällar...

Nu är det som sagt dax att sova... men först vill jag tacka för alla kommentarer i min blogg, det uppskattas:D TACK!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ami

Hej! Jag tycker det är sååå kul att gå in på ditt blogg och läsa. Det bästa är att du just uppdaterar så ofta. Nu ser du till att bekämpa bacilluskerna! Kram min vän!

2007-09-19 @ 21:00:53
Postat av: Sofie

Hej brojden!!! Nu har jag äntligen läst igenom alla dina lååååånga uppdateringar. Grymt roligt!!! Va kul att du skriver så mycket och så pass ofta. Jag MÅSTE skaffa skype, så snart mitt internet slutat muppa sig. Ha d bäst!!! slängkyssar i massor

2007-09-20 @ 16:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0