REDAN!

Nä nu jävlar... förlåt men jag var tvungen....  Vill ni veta nåt hemskt, de har redan plockat fram julprylar i affärerna! I alla fall i en. Var och kollade lite i affärerna här i vårat lilla samhälla i eftermiddags, och när jag klev in i en möbelaffär var julpynt i massor det första jag såg. Sommaren kändes som att den övergav oss i måndags så julpynt nu känns lite väl tidigt. Eftersom jag alltid har kameran med mig så tog jag ju såklart ett foto på det. Konstigt nog så blev jag ifrågasatt av personalen som undrade vad jag skulle ha kortet till mm. De var till och med tvungna att fråga butikschefen om det var tillåtet eller om jag var tvungen att radera kortet jag tagit. Det gick bra till slut i alla fall och här ser ni beviset.



Imorgon har vi seriematch nr 2 mot Burgdorf. De ska tydligen inte vara så bra har jag hört. Ska bli skoj ändå, jag ser fram emot det.  Vi har inte match förrän kl 19 imorgon kväll så troligtvis blir det lite shopping i Zürich på dagen. Om jag har tid ska jag även baka lite kanelbullar till laget. Tschiggi älskar nämligen det och pratar om det ofta. Är dax att överraska henne nu tycker jag=)

Vill även passa på att önska er alla en trevlig helg. Lägger in ett nytt inlägg efter helgen, om hur innebandyn har gått och om jag gjort nåt annat skoj. Eventuellt är vi lite sugna på att festa imorrn.. Jag vill i alla fall ut och dansa=)

Auf Wiedersehen!



Kommentarer
Postat av: Mallan

Hej gumman! Vill bara passa på att önska dig fortsatt lycka till nu när serien äntligen dragit igång. Känns bättre att säga det nu när premiären är över och jag inte har Mattan i andra laget som jag så klart också hejar på..
Har stolt sett våra tjejer vinna premiären ikväll. Jag tycker faktiskt att det är skitkul att försöka hjälpa till lite från sidan i stället det här året! :-)
Kram på dig!

2007-09-29 @ 00:21:39
Postat av: Stefan

Men sjukt!

2007-09-29 @ 16:20:46
Postat av: Anna

Så tråkigt att tjuvstarta julen redan nu. Det tar ju bort all stämning från december. Nästan all iaf :)
När flyttar du hem till Sverige igen syrran? och vilka helger passar det bra att jag kommer och våldgästar dig? :)

2007-09-30 @ 09:31:06
URL: http://blogg.rhoos.se
Postat av: Diddi

Det händer i Göteborg också!!! Jäkla NK har börjat smygpynta i dieselaffären med diverse kulor och konstsnö. Illa illa...

2007-09-30 @ 20:35:40
Postat av: Anna & Johan

Hej Ina...
Jätteroligt att läsa din blogg och se vad som händer i norra delen av detta land. I vår lilla håla Zizers har som tur väl är inte julen gett sig till känna än. Skönt... Det känns som om stora butiker, tex IKEA, börjar tidigare och tidigare för varje år... Suck pust stön stånk. När man väl kommer till start och ska köpa julgrejjer i december, så finns det inget kvar. Det är bara att hugga det man behöver :D Hoppas att allt är bra med er. Vore kul om vi kunde få till en "dejt" snart. Ska ni hem över jul /nyår? eller blir ni kvar... Vi funderar och funderar men har inte kommit fram till något beslut. Ha det gott - hörs och ses snart hoppas vi.
kram Anna & Johan

2007-10-01 @ 19:30:59
Postat av: Emil

Hej!
Nu har jag också lyckats hitta din blogg. :) Det verkar som du trivs bra och gör bra ifrån dig, kul! Att ni spelar med kjol vara lite oväntat, synd bara att de var så lång! ;)Haha..nämen du får ha d gött! God jul!!! :)

2007-10-01 @ 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0